venerdì, giugno 20, 2008

Sarà lu faugnu ca 'nfoca li starti,
lu friddu ti 'nviernu, lu soli ti stati,
sarà na miseria ca no si capesci,
sarà la malaria: ma comu mi 'ncresci!

Mi 'ncresci cu 'mbevu, mi 'ncresci cu mangiu
cu dormu, cu m'azu, cu cangiu e cu scangiu,
cu ritu, cu chiangu, cu mi 'ndi nnammoru,
mi 'ncresci cu campu e mi 'ncresci cu moru!

Pò darsi ca è viziu o ca è malatia,
ma quantu mi puzza a me la fatia!
Ca pò, ci nci pienzi, quant'anni ha campari?
Lu tiempu ca passa, lu pirdi a fatiari?

No mi llicrinescu, no fazzu vilenu,
ci si pò scanzari facimundi a menu
ca tanta, ti 'mbili, ti lemba o ti brocca,
ogni acqua ca corri a mari li tocca!

3 Comments:

At luglio 08, 2008 1:12 PM, Blogger paolo said...

ma le oti cuannu le scriimu?
o ni'ncresci puru quistu?

 
At luglio 16, 2008 12:11 PM, Anonymous Anonimo said...

ma scia faticati meju, ca l'estate pe lu caudu l'inviernu pe lu friddu, nu ve coddha mai faciti nu cazzu.
TERRONI!

 
At febbraio 08, 2010 9:27 PM, Anonymous Anonimo said...

marty pointsfor joomla hyperlink monopoly prioritize geographies kathy retina packaging fyksa
lolikneri havaqatsu

 

Posta un commento

<< Home